ترکالکی نیوز

ترفتد - موزیک - آموزش ...

ترکالکی نیوز

ترفتد - موزیک - آموزش ...

ضـبـط صـدا در ویـنـدوز بـدون نـیـاز به نـرم افـزار


امروز قصد داریم یکی از قابلیت های ویندوز رو با شما درمیون بگذاریم. ممکنه خیلی وقت ها خواسته باشید با استفاده از ویندوز صدایی رو ضبط کنید ، فایل صوتی ، پادکست و یا حتی یک کتاب صوتی رو در منزل ایجاد کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید و در پی یک نرم افزار خوب برای اینکار بوده باشید . خوب در صورتی که شما از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنید ، باید بدونید خود ویندوز این قابلیت رو در اختیار شما قرار داده است.

نرم افزار sound recorder برای ضبط صدا در ویندوز

برای دستیابی به این امکان میتونید :

در ویندوز ۷ و ویستا :

بر روی Start (در گوشه پایین سمت چپ ویندوز) کلیک کنید و در فیلد جستجو عبارت Sound Recorder رو تایپ کنید.مشاهده میکنید که در لیست برنامه های پیدا شده ، یک برنامه با همین نام برای شما نمایش داده میشه.بر روی نام این نرم افزار از لیست نمایش داده شده کلیک کنید تا اجرا بشه.

در ویندوز xp :

از منوی start بر روی گزینه ی All Programs کلیک کنید و پوشه ای با نام Accessories رو پیدا کنید سپس بر روی گزینه ی Entertainment کلیک کنید.درون این فولدر نرم افزار sound recorder رو مشاهده می کنید.

در صورتی که یک هدست (headset) و یا میکروفون داشته باشید میتونید به سادگی و با کیفیت مناسب صدا رو ضبط کنید و درون رایانه ی خودتون با فرمت wma ذخیره کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.